Web na míru za 8 týdnů

Nerozumíte webovým stránkám? To nevadí, od toho jsem tu já! Následující kroky nejsou nijak striktní, jejich popis slouží pouze pro vysvětlení a vaši představu o tom, co nás na cestě za novým webem čeká.

Jde o osvědčený postup, který jsem postavila tak, aby vám přinesl ty nejlepší výsledky – na těch přece nejvíc záleží. Přitom je pro vás minimálně zatěžující. O téměř všechno se postarám já, zatímco vy jen upřesňujete své požadavky a schvalujete průběžné návrhy.

Poptávka  Zadání  Cenový odhad  Protoypování  Grafická podoba  E-publishing  Spuštění

1. Pošlete mi nezávaznou poptávku

Napište mi, kdo jste a na co web potřebujete. Máte už nějaký, nebo půjde o úplně nový? Kdy ho musíte mít hotový? Máte určený nějaký rozpočet? Nestyďte se maximálně popsat svou představu, i kdyby jste si nebyli jistí co lze a nelze.

2. Vstupní dotazník

Abychom se dobrali k výsledku, jaký web si představujete, položím vám spoustu otázek a budu na ně potřebovat co nejobsáhlejší odpovědi. Čím více se rozpovídáte, tím lépe.

Na co se například budu ptát?

  • Co lidem nabízíte/prodáváte?
  • Co mají lidé na vašem webu udělat?
  • Co si vaši zákazníci chválí?
  • Čeho se vaši zákazníci obávají?
  • Kdo je vaše konkurence?
  • V čem jste lepší než konkurence – co vy máte a oni ne?
  • Jaké jsou vaše cíle (za 1 rok, 5 let)?

3. Dám vám cenový odhad

Cena závisí na tom, jestli váš web nasadíme do již hotové šablony, nebo budeme stavět nový na míru. Vhodné řešení vám doporučím na základě vašich odpovědí ve vstupním dotazníku. Konečné slovo je ale na vás!.

  • Nejlevnější běžná řešení jsou od 5 000 Kč + cena šablony 500-2 000 Kč.
  • Weby s grafikou na míru stojí minimálně 12 500 Kč.

Weby na šablonách zdarma nezpracovávám. Ke každému webu si musíte platit ještě hosting a doménu, které stojí 500 – 1 000 Kč ročně, podle vybraného poskytovatele.

4. Navrhnu prototyp webu a obsahu

Co se bude dít: Prototyp je takovou simulací vašeho nového webu, kde uvidíte rozmístění prvků a informací. Je interaktivní, takže si snadno otestujete jeho použitelnost. Cílem je, aby na něm budoucí návštěvník našel, co právě hledá, udělal objednávku či se opakovaně vracel. Jsou tu jen texty (ideálně ty, co se ve výsledku použijí), slepé obrázky (s jejich popisem do budoucna) a návrh rozmístění jednotlivých sekcí a struktury stránek.

Co budu potřebovat od vás:
1. Schválení hotového prototypu a jeho obsahu, který vytvořím společně s vámi na základě předchozího dotazníku a analýzy.
2. Upravení veškerých textů, aby odpovídali vaší terminologii a vyjadřovacímu stylu.

5. Připravím grafický návrh

S ohledem na zaměření webu a předem definované požadavky připravím grafický návrh: barvy, tvary, písmo, zkrátka kompletní vzhled vašeho nového webu. Vzhledem k předem vytvořenému živému prototypu mohu u jednoduchých webů vizuální styl aplikovat přímo na webu. Tím se šetří hodiny času a tím i vašeho rozpočtu.

Co budu potřebovat od vás: Máte svou identitu už zpracovanou? Výborně, pak to půjde rychleji. V opačném případě je potřeba ji teprve vytvořit – ideálně s někým, kdo se tím zabývá. Začněte s tím co nejdříve.

7. Spustíme web

Hurá! Máte web, který běží, zákazníci se z něj mohou těšit, vy se z něj těšíte ještě více.

8. Péče o web

Následná péče je důležitá pro to, aby vám web přinášel, co jste od něj očekávali. Musíte jej propagovat, plnit dalším kvalitním obsahem, sledovat reakce návštěvníků, myslet na SEO, dělat si průběžné analýzy, revize a aktualizace. Tato fáze bude probíhat neustále, dokud bude vaše podnikání živé a funkční.

V této fázi je dobre se obrátit na vhodné specialisty.

Jak dlouho tohle celé trvá

  1. Weby na šabloně lze spustit i do měsíce od startu projektu, nejvíc záleží na rychlosti vaší odezvy.
  2. Na vaší odezvě záleží i v případě webu na míru – někteří klienti reagují okamžitě, jiní si potřebují své odpovědi a připomínky promyslet. Když to zprůměrujeme, většinou se během 8 týdnů spouští minimální verze webu (MVP), která obsahuje nejnutnější funkce a informace, a dále se vylepšuje už za provozu. Můžeme tak rovnou reagovat na potřeby návštěvníků.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *