Ve zkratce:

Webu a ilustraci se věnuji od roku 2013.

V hlavě mám kurzy Strategický webdesign a Copytriky.

Vystudovala jsem Informační technologie na VOŠ Průmyslové v Písku.

Neudělám vám „grafický návrh hlavní strany“ bez stanovení struktury a obsahu stránek.

E-shopy a mobilní aplikace navrhuji pouze na základě dodaných wireframů či prototypů.

Chystám workshopy a chceme obnovit MintPrint.

Těší mě, že se setkáváme

I když zatím jen virtuálně.

Už první weby pro klienty, na kterých jsem pracovala, nebyly jen hezké obrázky, ale zabývali jsme se podstatou věci – tedy cílem klienta a uživatelem. Častěji se analyzovalo, než kreslilo. S Finančníky jsme analyzováním strávili 50% celkového času tvorby webu. Ve studiu si mě ochotně nechávali i dávno po praxích a naše cesty se rozdělily až po mém přestěhování do jiného města.

Díky Webarts jsem si ale byla jistá, že cesta k funkčnímu webu vede pouze přes skvělou analýzu a poznání klienta. Z této cesty nevedou žádné odbočky. Neuvidíte ode mě práci pro práci ani „návrh hlavní strany“ bez předchozího promyšlení struktury webu. Za celé toto poznání patří velké díky Jirkovi Hýbkovi, který se mi tolik věnoval.

Své dovednosti jsem si tak i po té rozvíjela kurzem Strategický webdesign, od, copywriterským kurzem Copytriky a kurzy od The Futur. Mezi mou oblíbenou četbu pak patří Web ostrý jako břitvaDobrý designér to všechno ví100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech, nebo Nenuťte uživatele přemýšlet.

Práci, která závisí na testování, logice a analýze, občas proložím něčím, kde budu moci uvolnit prostor své druhé vášni – ilustraci, přesněji marketingové ilustraci. Oba obory mají sice velmi blízko grafickému designu, společné mají ale pouze dvě vlastnosti – špetku kreativity a drobek marketingu. Proto na mém blogu najdete články i z tohoto oboru.